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GK User
Fri May 29, 2015 11:10 am
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buongiorno,
come indicato in risoluzione ticket, sono a chiedere assistenza per il tema shop and buy.
La versione quickstart non funziona correttamente, in fase di installazione di blocca e mi rimanda alla scheda iniziale, impossibilitato all'utilizzo della stessa ho provato ad utilizzare la versione gk_shop_and_buy_J!3.zip, la quale risulta essere praticamente vuota e inadatta alle mie esigenze.
chiedo cortesemente celere verifica e l'eventuale invio del pacchetto da me acquistato.
Avendo delle scadenze vi chiedo urgenza nella risoluzione del problema.
Cordialmente,
Marco Perini
[email protected]
+39 349 347 1700

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translation done by google translate:

good morning,
as indicated in ticket resolution, they are to seek assistance for the theme shop and buy.
The quickstart version does not work properly during installation of locks and sends me back to the initial card, prevented the use of the same I tried to use the version gk_shop_and_buy_J! 3.zip, which turns out to be practically empty and unsuited to my needs.
I kindly ask expeditious verification and the possible deployment of the package I purchased.
Having deadlines I ask urgency in resolving the problem.
Marco Perini
[email protected]
+39 349 347 1700
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Fresh Boarder

teitbite
Sun May 31, 2015 10:04 am
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Hi

I've checked the package and quickstart works fine for me. Please read this article to figure out the issue You may have during installation: https://www.gavick.com/documentation/jo ... o-fix-them
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GK User
Sun May 31, 2015 1:21 pm
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buongiorno,
ringrazio per la risposta e la disponibilità, tuttavia, provando a seguire tutti i passaggi, il problema rimane invariato.
Premetto che sto lavorando in locale con xampp v3.2.1 e che questa è la prima volta che mi capita un problema simile, nonostante io stia creando e abbia creato in passato siti web con joomla o altri CMS, oltre che personalizzati.
Chiedo cortesemente un'alternativa o una soluzione al problema perchè il mio cliente desidera questo template e i tempi di consegna sono prossimi.
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good afternoon,
Thank you for your response and availability, however, trying to follow all the steps, the problem remains the same.
I state that I am working locally with xampp v3.2.1 and this is the first time I have a similar problem, although I'm creating and has created in the past websites with Joomla or other CMS, as well as custom.
I kindly ask an alternative or a solution to the problem because my client want this template and delivery times are coming.
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Fresh Boarder

GK User
Sun May 31, 2015 4:54 pm
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a seguito di ulteriori tentativi ho trovato l'errore: Il file ...installation/sql/mysql/sample_data_it.sql non esiste.
potete fare qualcosa?
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following further attempts I found the error: ...installation/sql/mysql/sample_data_it.sql the file does not exist.
you can do something?
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Fresh Boarder

teitbite
Tue Jun 02, 2015 12:58 pm
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Hi

You should not install a sample data. All the content You need is already included in regular sql file. Please simply pass this step during installation.
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Moderator

GK User
Tue Jun 02, 2015 3:11 pm
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Buon pomeriggio,
Avevo pensato anch'io la stessa cosa, purtroppo da pannello d’installazione joomla è stata implementata una modifica che impone l'installazione dei pacchetti sample e, pur provando in alternativa a rinominare sample_data.sql in sample_data_it.sql o a eliminare i vari pacchetti, procede sino alla fine con l'installazione, dandola eseguita correttamente per poi far visualizzare l'errore 1146 in apertura del front end.
Sinceramente la ringrazio per la disponibilità e per aver cercato di aiutarmi, tuttavia ho acquistato il template 3 settimane fa e da due settimane sto correndo dietro alle procedure disorganizzate di Gavick.
Ritengo non ammissibile che a seguito di più di 3 mail, delle quali due pec, dell'apertura di 3 ticket, uno per assistenza tecnica, chiuso per account non abilitato e due in sezione pagamenti, chiusi per richiesta non corretta, con rinvio al forum, il problema non sia ancora risolto.
Se ho acquistato il template sul vostro sito, è perché il mio cliente ha fretta ed era rimasto colpito dall'esempio di shop and buy, tuttavia, oltre alle assurde 24 ore lavorative di attesa di sblocco del download a seguito del pagamento e dell'inefficienza dell'assistenza, mi trovo in ritardo con la consegna, con il cliente insoddisfatto e che mi fa pressione continua.
A seguito dei vostri consigli e di prove fatte da me per la risoluzione del problema, avrò provato più di 10 volte a installare il template, perdendo tempo. Vi costa tanto risolvere l'errore e inviarmi il pacchetto funzionante che ho acquistato?
Inoltre ho pagato 39€ questo template, ritengo di essere stato fin troppo paziente sui tempi e sulle prove che ho dovuto fare perché non è accettabile che pago per trovarmi qualcosa da sistemare, sopratutto se a seguito di una vostra modifica, non per problemi di joomla o per incompatibilità varie.
A ora sto procedendo con la realizzazione da zero di un altro sito web per il medesimo cliente, cosa che oltre a costarmi un ribasso esagerato del costo, mi costa non poca fatica per i tempi stretti.
Palese dire che esasperato dall'inadempienza di Gavick nel seguire i clienti e nel fornire materiale funzionante, oltre ad essere stufo di essere preso in giro, mi rivolgerò a chi di competenza per essere rimborsato, oltre ad assicurarvi un feedback negativo da parte mia.
Come da mia mail, attenderò al massimo fino il giovedì compreso, se volete inviarmi il pacchetto shop and buy funzionante, senza che io debba fare ulteriori modifiche o prove ben venga, sarò felice di rivedere le mie intenzioni, in caso contrario, procederò come descritto.
Cordiali Saluti
Marco Perini
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Good afternoon,
I thought the same thing too, unfortunately panel installation joomla was implemented a change that requires the installation of sample packages and, while trying to rename an alternative sample_data.sql in sample_data_it.sql or eliminate various packages, proceeds to the end with the installation, giving it successful and then to see the error in 1146 at the opening of the front end.
Sincerely thank you for your availability and for trying to help me, but I bought the template three weeks ago and for two weeks I'm running behind the procedures of Gavick disorganized.
I think not acceptable that after more than 3 emails, of which two pec, the opening of 3 tickets, one for technical support, account closed for disabled and two in the payment section, closed to request not correct, referring to the forum , the problem is not yet solved.
If I purchased the template on your website, it is because my client is in a hurry and was struck by the example of shop and buy, however, besides the absurd 24 working hours of waiting for download following the release of the payment and inefficiency assistance, I'm late with the delivery, with the unhappy customer and that makes me continuous pressure.
Following your advice and evidence made by me to solve the problem, I have tried more than 10 times to install the template, wasting time. It costs so much resolve the error and send the working package that I purchased?
I also paid 39 € this template, I think he was too patient on the timing and on the evidence that I had to do because it is not acceptable that I pay to get me something to fix, especially if following a change you, not for problems joomla or for various incompatibilities.
A I am now proceeding with the creation from scratch of another website for the same customer, which in addition to cost me a fall exaggerated the cost, cost me no small effort for the tight.
Obvious say exasperated from the default of Gavick to follow customers and to provide working material, as well as being tired of being made fun of, I will turn to other party for a refund, as well as ensure a negative feedback for me.
As per my email, I will wait at most until Thursday inclusive, if you want to send the package shop and buy functional, without my having to make further changes or evidence that is fine, I'll be happy to see my intentions, if not, proceed as described .
Best Regards
Marco Perini
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Fresh Boarder


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